Doorgaan naar inhoud
✔ Gratis verzenden voor NL & BE ✔ Persoonlijk advies via whatsapp ✔ Gratis retourneren
✔ Gratis verzenden vanaf€ 50,- ✔ Persoonlijk advies via whatsapp ✔ retourneren binnen 14 dagen

Verzenden & retourneren

   VERZENDEN & RETOURNEREN


Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De bestelling wordt door PostNL of DHL afgeleverd. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Geen probleem, kom gezellig langs! Neem, voordat je bestelt, contact op voor de mogelijkheden.

Kan mijn bestelling op een ander adres geleverd worden?
Als je afrekent kun je aangeven op welk adres de bestelling afgeleverd moet worden.

Wat is jullie levertijd?
Voor 15:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden via PostNL of DHL. Wij handelen alleen bestellingen af tijdens werkdagen.
Wanneer er een bestelling wordt geplaatst voor 15:00 uur, het product op voorraad is en de bestelling direct via iDeal wordt afgerekend, mag je verwachten dat het product dezelfde dag nog wordt aangeboden aan de verzendpartij. 

Bezorgen jullie ook in het weekend? 
Pakketten die op vrijdag aangeboden zijn, worden op de daaropvolgende maandag bezorgd.

Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten voor bestellingen onder de € 50,- bedragen € 4,95. Voor bestellingen vanaf € 50,- zijn de verzendkosten gratis. Verzending naar België voor orders onder de €50,- kost €9,95. Bij orders boven de €50 is de verzending gratis.  

 land order < €50,- order < €100,- order > €100,-
Nederland € 4,95 GRATIS GRATIS
België € 9,95 GRATIS GRATIS
Duitsland € 9,95 € 9,95 GRATIS
Luxemburg € 9,95 € 9,95 GRATIS
Oostenrijk € 12,95 € 12,95 € 12,95
Italie  € 12,95 € 12,95 € 12,95

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben? 
Mocht je niet thuis zijn op het moment dat het pakketje aangeboden wordt, dan wordt geprobeerd het pakket af te leveren bij de buren. Zijn zij ook niet thuis of willen ze de zending niet aannemen,  dan wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Je kunt jouw bestelling daar vervolgens ophalen. Hiervoor heb je wel een geldig legitimatiebewijs nodig.
Mocht je het pakket na drie weken nog niet opgehaald hebben, dan wordt het teruggestuurd naar VOLAwax.nl. Wil je het pakket dan alsnog ontvangen, dan moet je opnieuw de verzendkosten betalen.

Ik zie dat een artikel niet op voorraad is, maar wel besteld kan worden. Hoe zit dit?
Alle producten zijn te bestellen in de webshop, maar het kan zijn dat een product tijdelijk niet op voorraad is. Dit zal dan ook bij het product vermeld staan. Het product is dan alsnog te bestellen, maar zal niet binnen 24 uur verstuurd worden. Wij zullen het product dan nabestellen. Hier gaat maximaal 21 dagen overheen. Wij zullen dan ook contact met jou opnemen over de verzending.

Wat als een (groot) gedeelte van mijn bestelling wel op voorraad is?
Wij zullen dan contact met jou opnemen over verzending van de producten die wel op voorraad zijn.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren? 
Geen probleem! Als het product in de originele verpakking zit en niet is opengemaakt, dan kun je deze retourneren. De retour- en verzendkosten (bij ruilen) zijn voor eigen rekening. De eventuele meerkosten voor het geruilde product worden in rekening gebracht.

Mijn product bevat een productiefout en nu?
Controleer het product goed. Bevat het product een productiefout, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op per e-mail of telefoon.

Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling? 
De bestelling moet binnen zeven dagen retour gestuurd worden via PostNL. Voeg bij de retourzending het bestelnummer, naam en e-mailadres toe. Hieronder vind je het adres waar het naartoe gestuurd moet worden:
VOLA NL
Rijksweg 198
6247 AN Gronsveld

Is het retourneren en ruilen gratis? 
Nee, de retourkosten zijn voor eigen rekening. Bevat het product een productiefout, dan zijn de retourkosten voor onze rekening.
Wij accepteren het teruggestuurde product als het in de originele verpakking zit en niet is opengemaakt. Het pakket moet voldoende gefrankeerd zijn om afgeleverd te worden op het bovenstaande adres.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de door jou ingevulde NAW-gegevens, waardoor uw pakket niet op de juiste plaats wordt afgeleverd. 

Krijg ik mijn geld terug als ik het product retourneer? 
Als je een product retourneert, dan krijg je het aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort op je bankrekening. Hierbij worden wel de verzendkosten en de iDEAL-kosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling ook terugbrengen? 
Ja, dat is geen probleem. Wij keren geen contant geld uit. Als je een product retourneert, dan krijg je het aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort op je bankrekening. Hierbij worden wel de verzendkosten en de iDEAL-kosten in rekening gebracht.

@volaracingnl